Marketing Eemsdelta start ludieke campagne
EEMSDELTA.WIND.ALTIJD. Met deze slogan heeft Marketing Eemsdelta in april jl. de nieuwe toeristische koers voor
Eemsdelta ingezet. Vanaf 14 september start in dit kader de nieuwe campagne ‘24 uur Wind mee in Eemsdelta’. De
campagne is tweeledig. Met de eerste boodschap ‘Feel Good’ wil Marketing Eemsdelta het wij-gevoel benadrukken.
Eemsdelta heeft zoveel moois te bieden. Dit brengt ze graag, samen met ondernemers, actief onder de aandacht bij
toeristen en inwoners. De tweede boodschap betreft het delen van je mooiste Eemsdelta-moment met de rest van
de wereld door middel van een fotowedstrijd.
24 uur Wind mee in Eemsdelta
De ‘Feel Good’ boodschap krijgt lading met de nieuwe folder ’24 uur wind mee in Eemsdelta’, ontwikkeld door
Marketing Eemsdelta. Afhankelijk van de windrichting neemt deze folder toeristen en eigen inwoners mee op een
verrassende fiets- of autotocht door Eemsdelta. De folder wordt gratis verspreid bij toeristische ondernemers, de
VVV ‘s en Infopunten.
Fotowedstrijd
Bezoekers en inwoners kunnen hún Eemsdelta-gevoel delen door mee te doen met de fotowedstrijd. Via viltjes in de
horeca, ansichtkaarten bij toeristische ondernemers en een professioneel opgezette Facebook campagne worden
mensen opgeroepen om mee te doen. Wekelijks wordt er een selectie van de ingestuurde foto’s geplaatst op de
website en op facebook.
De oproep is: Deel je favoriete plek van Eemsdelta in (of juist uit) de wind en maak kans op het frisse-WINDarrangement of een van de andere prijzen.
Meedoen kan door middel van het uploaden van je foto via Facebook (gebruik de tag @Eemsdelta en hashtag
#eemsdeltawindaltijd) of stuur je foto naar: fotowedstrijd@visiteemsdelta.nl.
Meer informatie en meedoen
Speciaal voor deze campagne zijn er vanaf 14 september twee webpagina’s aangemaakt met meer informatie en
oproep tot deelname: www.visiteemdelta.nl/24uurwindmee en www.visiteemsdelta.nl/fotowedstrijd.
Bron & foto: Campagne Wind – Marketing Eemsdelta (22 september 2022)