Marketing Eemsdelta start ludieke campagne - Middelstum Info

Menu
Menu
Ga naar de inhoud

Marketing Eemsdelta start ludieke campagne

EEMSDELTA.WIND.ALTIJD. Met deze slogan heeft Marketing Eemsdelta in april jl. de nieuwe toeristische koers voor Eemsdelta ingezet. Vanaf 14 september start in dit kader de nieuwe campagne ‘24 uur Wind mee in Eemsdelta’. De campagne is tweeledig. Met de eerste boodschap ‘Feel Good’ wil Marketing Eemsdelta het wij-gevoel benadrukken. Eemsdelta heeft zoveel moois te bieden. Dit brengt ze graag, samen met ondernemers, actief onder de aandacht bij toeristen en inwoners. De tweede boodschap betreft het delen van je mooiste Eemsdelta-moment met de rest van de wereld door middel van een fotowedstrijd.



24 uur Wind mee in Eemsdelta
De ‘Feel Good’ boodschap krijgt lading met de nieuwe folder ’24 uur wind mee in Eemsdelta’, ontwikkeld door Marketing Eemsdelta. Afhankelijk van de windrichting neemt deze folder toeristen en eigen inwoners mee op een verrassende fiets- of autotocht door Eemsdelta. De folder wordt gratis verspreid bij toeristische ondernemers, de VVV ‘s en Infopunten.  

Fotowedstrijd
Bezoekers en inwoners kunnen hún Eemsdelta-gevoel delen door mee te doen met de fotowedstrijd. Via viltjes in de horeca, ansichtkaarten bij toeristische ondernemers en een professioneel opgezette Facebook campagne worden mensen opgeroepen om mee te doen. Wekelijks wordt er een selectie van de ingestuurde foto’s geplaatst op de website en op facebook.

De oproep is: Deel je favoriete plek van Eemsdelta in (of juist uit) de wind en maak kans op het frisse-WINDarrangement of een van de andere prijzen. Meedoen kan door middel van het uploaden van je foto via Facebook (gebruik de tag @Eemsdelta en hashtag #eemsdeltawindaltijd) of stuur je foto naar: fotowedstrijd@visiteemsdelta.nl.  

Meer informatie en meedoen Speciaal voor deze campagne zijn er vanaf 14 september twee webpagina’s aangemaakt met meer informatie en oproep tot deelname: www.visiteemdelta.nl/24uurwindmee en www.visiteemsdelta.nl/fotowedstrijd.

Bron & foto: Campagne Wind – Marketing Eemsdelta (22 september 2022)
© Stichting Middelstum-info
Hoofdsponsors van onze website
Terug naar de inhoud